nedjelja, 13. prosinca 2015.

The Face Shop - Face it Power Perfection BB cream SPF 37 - recenzija



Napokon je prošlo dovoljno vremena da mogu reći da sam istestirala puno stvarčica koje sam kupila ovo ljeto, pa će se u sljedećim mjesecima naći dosta korejske kozmetike u recenzijama.

A povodom jučerašnjeg (bar za mene) ultimativnog testa, ova BB krema zaslužuje jedan postić, jer se pokazala odličnom. I ne samo to - kako stvari stoje, izgleda da imam i najdraži korejski brend. Za sada. A to bi bio - The Face Shop.

Postoje dvije veličine pakiranja, od 20 ml i 40 g, a moja je ova manja - znate da nisam fan velikih pakiranja, jer ja svoju kozmetiku volim i potrošiti u dogledno vrijeme, iz prostog razloga jer mi iste bočice dosade. Prebrzo.


Kako sam se po završetku ljeta dala u intenzivne tretmane s kiselinama (o tom po tom, ima i tu korejskih brendova), sunscreen mi je postao nova opsesija, iako ga mrzim. Kako ga zavoljeti/ukomponirati u rutinu a da se ne zamastim kroz pola sata/ne izgledam ko da sam upala u kreč/izbjegnem puno kremijskih filtera koji me fuuuul griju? Onda sam malo čitala i skontala da layering SPF-a i nije toliko loša stvar. Pa sam skužila da bi osim same kreme sa zaštitnim faktorom, sve to skupa mogla pojačati i fiksirati sa puderom koji ima zaštitni faktor.
Kao logično rješenje su se nametnule azijske BB kreme, koje u pravilu imaju povisok SPF. Ova konkretno kaže da ima 37, što je respektabilno.

Ova BB kremica dolazi prilično atraktivnom pakiranju; metalik ljubičasta tubica s pumpicom na vrhu. 


Ispričavam se zbog otiska prsta na poklopcu. Ovo sunce baš otkrije svaku glupost hehehehe.

Platila sam je oko 11 $ na ebay-u kod najpopularnijeg sellera korejske kozmetike. Inače se cijene za ovoliko pakiranje kreću oko 15 $. Omjer cijene i kvalitete - sjedi 5.


Tekstura kreme je gusto-gelasta, nema veze s tekućim puderima, te nije baš lagana - osjeća se silikon pod prstima, i dosta je viskozna. No nije teška - ukoliko ne pretjerate s količinom (što nikako ne preporučujem), i lijepo se umazuje u lice. Ima neki blagi, zaboravljiv miris, koji se gubi ubrzo nakon nanošenja.

Apliciram je nakon sunscreena (isto The Face Shop - Oil Control Sun Cream), nakon čega ostavlja polumat finiš, a ja je fiksiram s Essence All About Matte kompaktnim puderom, i sa sigurnošću mogu potvrditi da bez prosijavanja traje na mojem masnom licu minimalno 7 sati, što je JEBENO PREKRASNO.


Prekrivanje je slabije, ja bih rekla srednje (u usporedbi s nekim još slabijim BB kremama, npr. Biotherm Aquasource). Iako veće nepravilnosti poput akni i podočnjaka neće prekriti, baš lijepo zagladi i ujednači ten.
Iako je nijansa dosta neutralna bež poprilično svijetla za nas mediteranke, pošto sam naučila koristiti bronzer i kupila si fensi skupi bronzer - to mi ne predstavlja nikakav problem; u čas posla se taj sivkasti ton zatopli, a svjetlina korigira.


Nakon 7 sati, izgled na licu je stvarno pristojan. Štoviše, odličan. Svo dostojanstvo je tu, na mjestu, uz lijepi, lagani dewy glow, bez masnoće. A kad ja kažem da nema masnoće, onda stvarno nema. Možda je to do bure koja puše, možda je do preparativne rutine, možda je do horoskopa... Ali ne umašćuje me. Fakat. Za istač.

No ipak, primjećujem da su ljuskice i suši djelovi nešto vidljiviji nego inače i nakon same aplikacije, no stvarno se trebam približiti zrcalu pod dobrim svjetlom. Shodno tome, ova BB krema nikako nije za suhu kožu; osim ako je dobro ne podmažete prije. 

Što se samog sastava tiče, ima tu svega i svačega, ali prema cosDNA nije to ni toliko strašno, koliko je znalo biti u nekim prijašnjim proizvodima koje sam koristila i koji su mi bili dobri.


Ne čepi pore - provjereno, izuzetno je ugodna na koži, vrlo je dugotrajna i ne transferira se na odjeću i maramice, ukoliko je baš ne idete brisati. I ono što je najvažnije; ne sijam ko tepsija, te sam vrlo, vrlo zadovoljna. Ne znam kako bi se ponašala u toplijem dijelu godine, ali nije me puno ni briga, jer ljeto je ionako rezervirano za klimatizirane prostore i nenošenje šminke. 

Ne mislim je opet kupovati u skorije vrijeme, iz prostog razloga što imam previše kozmetike doma, a s druge strane - moram isprobat još 1958403474389029 brendova i proizvoda, što korejskih što "domaćih", ali da sam razumna i normalna tridesetogodišnjakinja, definitivno bih je uvrstila u all-time-favorite proizvode i bila joj vijerna još par godina.

Tako da, masnokošci, mješoviti i normalnokošci - ova krema je za vas. Pojačajte njegu s nekim hidratantnijim serumom da zakamuflirate dehidrirana područja i navalite - LINK - nažalost nemaju više mala pakiranja u ponudi.

Hura za korejsku kozmetiku!

Nadam se da ću u bližoj budućnosti i dalje ostajati zadovoljna, jer sam skupila cijelu ladicu punu preparata s dalekog istoka. Iščekujemo dakle i 







3 komentara:

  1. jel moze link ili bar naziv tog prodavača na ebayu? Strah me fejkova :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imaš ga gore u tekstu, pred-predzadnja rečenica - ali nemaju više malih pakiranja :)

      Izbriši