četvrtak, 17. prosinca 2015.

Kryolan Lipstick LC126 - još jedan plavac!


Evo još jedan u obećanoj seriji plavaca. Prvi u nizu je bio prilično razočaravajući Insomnia Lipstick Abyss, a drugi je podjednako bezvezan, ali ipak za nijansu i dlaku bolji - Kryolan Lipstick s oznakom LC126, što bi bilo nekakva srednje tamna mornarsko plava.


Do sada se nisam susretala s Kryolanovim ruževima a ni njihovim proizvodima općenito, no sudeći prema reputaciji koju uživaju, to bi trebala biti fina, profi šminka. A nisam ih previše bendala prije jer su mi uglavnom nedostupni (nemaju najfunkcionalniji webshop, iako postoji mogućnost narudžbe putem maila), a pakiranjem neatraktivni.


Neću blatiti brend pred općim pučanstvom, jer vjerujem da imaju odličnih proizvoda koje moram probati, ali sam sigurna da u ruževe iz ove linije neću više nikad dirati.
Naime, ovaj ruž je ekstra kremast. Lijepo je pigmentiran, iako mu je nanos upitne ujednačenosti. Za potpunu pokrivnost mora se nanijeti nekoliko slojeva, što u kombinaciji s tom kremastom formulom ne funkcionira.


Skoro pa instantno ulazi u borice oko usana, preslikava se na zube nenormalno, i blijedi bez ikakvog smisla; u flekama, te naposlijetku izgleda jako neuredno, te potencira hipotermija-look.
Inače nemam ništa protiv kremastih ruževa, jako volim srednje tamne nudače u ovoj verziji, pa čak i vrišteće magente pretrpim ljeti. No ovaj plavac samostalno ne radi. Jednostavno "ne šljaka".


Pokušala sam ga spasiti Lipcote sealerom, s kojim i po 6-7 sati nosim i najhidratantniji kremasti crni ruž ikad (o njemu uskoro), ali sealer je samo napravio veće sranje - uzrokovao je pucanje po naborima i nakupljanje na sluznici.


To mi je prosto nevjerojatno, jer Lipcote "seala" čak i najjeftinije ruževe, konkretno MUR ljubičasti i zeleni, koji zajedno koštaju ko trećina ovog ruža.
Moguće je da sam i ja debil, pa ne razumijem profi šminku. Možda se ovaj ruž koristi kao pomoćna nijansa za miješanje s drugim ruževima za dobivanje raznoraznih efekata, but I call it bullshit; ako vam je do kremastih ruževima, teksturom su po meni puno bolji Catrice ruževi. I pakiranje je ljepše. I logo. I sve. Fak dis šit.


U sljedećem "plavom" postu, očekuje vas jedan prekrasni tekući metalik mat plavac imena Grafitti iz Fyrinnae radonice, koji sam dobila na poklon od krasne Shpeksyy. Toliko o tome za sad :*




Broj komentara: 6:

  1. Obozavam tvoje propratne kometare. Fak dis shit! :) e jedva cekam tog sledeceg plavca :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Obozavam tvoje propratne kometare. Fak dis shit! :) e jedva cekam tog sledeceg plavca :))

    OdgovoriIzbriši
  3. ima kryolan jako nelosih stvari, pocevsi od dermacolor linije, a i mat sjenila su im iznenadjujuce ugodna za rad, cijena je kod nas doduse malo veca nego vani, ali to je tako.

    Ako budes u prilici probaj svakako, pogotovo jer kryolan radi illamasqui proizvode (hollow je dermacolor d7 npr), a imaju i par genijalnih stvari kao makeup blend i gel lineri koji se ne skidaju, s nicim :D

    Ruzevi ni mene nisu nesto odusevili. Jesi li probala fiksirati ovog nevaljalca sa transparentnim puderom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sve sam probala, Špek, nejde. nevalja. masno, u kurac!

      ma ja vjerujem da kryolan ima fenomenalnih stvari, prvo - njemačka su firma - a njemci itekako znaju s dekorativom, a i ne bi bili toliko razvikani da im barem nešto valja :D
      no mislim da ću te morat razočarat, Illamasqua se, kolko znam, već neko vrijeme ne proizvodi u njemačkoj, nego na tajlandu...

      Izbriši
  4. Na usnama čak izgleda okej :D Na swatchevima loše, loše.

    OdgovoriIzbriši