četvrtak, 12. studenoga 2015.

Najbolje kutijice za depotiranje ruževa


Za večeras jedan brzinski, ali možda koristan post za sve koji bi depotirali ruževe, a ne mogu se odlučit kako i na koji način, ili pak one koji bi srezali kit na minimum jer ga moraju povlačit svuda uokolo sa sobom.

Obuzela me nova opsesija - DEPOTIRANJE!

U isto vrijeme konstruktivna i destruktivna, ova aktivnost me oduševljava svojom dualnošću. Kupuješ divne komade šminke, čuvaš ih, maziš i paziš, a onda ih napadaš skalpelima, izravnim plamenom, špatulama, noževima i magnetima.

Jes, nabavila sam si dvije Z palete, i iskreno, nisam nešto opčinjena ni fascinirana, iako su praktične i (relativno) uredne. Mislim da postoje puno jeftinije i isto kvalitetne i praktične verzije, makar bile s Aliexpressa (Blanka, čekam te!).

Ali ovo nije post o Z paletama (u kojima trenutačno imam isključivo sjenila), ovo je post o kutijicama za tablete ili što već s moje omiljene kineske šoping destinacije kad nemam puno para a kupuje mi se, ili kad mi usfali kistova.



A ja sam eto, zabrazdila malo u te vode "popunjavanja kita" (da ne kažem šminkanja); i došla do spoznaje da ruževi u tom kuferu zauzimaju mjesta. Značajno.
Htjela sam si tako nabaviti neku finu, praktičnu paletu. Profi, jel. Očajna u potrazi, jer sve se svodi na metalne panove ili Japonesque, ili pak jeftine plastične posude s pregradama koje su RUŽNE i prevelike, opet se vratih na BiC sajt i krenuh u potragu za najmanjom kutijom za tablete a s najviše pretinaca. I našla sam je. I savršena je.



Odma sam kupila 4 komada, jer se možda odlučim za depotiranje nekih drugih kremastih proizvoda koji mi zauzimaju previše mjesta. MINIMALIZAM. FORM FOLLOWS FUNCTION. MUDRAC SVE SA SOBOM NOSI. I tako dalje.


Teška srca sam masakrirala ruževe, prvo alkoholom, onda brisanjem, pa opet alkoholom, pa naposlijetku skalpelom... Ruževa ima svakakvih - cilj mi je bio složiti kakve takve suvisle palete što se nijansi tiče; ali ovdje nije tema o lepezi ruževa, ovdje je tema KUTIJICE koje su prokleto slatke i praktične. (oke, jedna je koraljna/crvena/bordo, druga je nude/prljavo-rozo/ljubičasto)



Minijaturne su! I to je najbolja stvar! Čak su i donekle kvalitetne  i fino se zatvaraju. Tu sam vam slikala u usporedbi s Kiko olovkom za usne da vidite koliko su miće. Nekih 15ak cm duljine, 5-6 cm širine i 1.5 cm debljine. Manje su od najmanje palete sjenila. Tanje su mi od prsta.

U svaku sam stavila cca četvrtinu full size ruža - sasvim dovoljno, čak i previše. Ako nekog zanima ta informacija. Eto.



I ono što je najvažnije - raščistili su mi kufer da u njega mogu potrpati još brdo sranja, jer u svaku stane čak 12 nijansi!!! <3 I svaki se pretinac zasebno otvara!!! I košta (sram me reć) MANJE OD FAKING DOLARA.

Ja sam presretna i oduševljena ovim kutijicama. I to imam potrebu podijeliti sa svima već neko vrijeme :)

Ne znam kako se peru u perilici suđa - to ćemo za par mjeseci saznati (ne namjeravam je precizno čistiti ručno, hell no).



A evo i linka, da se ne zamarate traženjem (ja sam izdahnula dok sam iznašla ovaj pill-box, u nekoj opskurnoj kategoriji)
http://www.buyincoins.com/item/5286.html#.VkUEgN-rQUE

Broj komentara: 6:

  1. meni su srce osvojile kryolanove prazne palete za kremaste proizvode, ali su skupe, a ja sam skrta. Ova opcija mi se svidja, ali mi se vizualno vise svidja kryolan.
    Vec vidim da do kraja dana narucujem bar dvije ove kutijice hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ovo je kompaktno do jaja, a meni je vizualno puno više "pleasing" nego z palete. A i ja sam škrta :D
      uredno je, tehnički i kompaktno. Jako kompaktno. Više od toga ne mogu ni poželjeti :D

      Izbriši
  2. Odlična ideja, meni ovo nikad ne bi palo na pamet. Samo ne znam dal ću da imam srce da iskasapim svoje karmine xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako se kasapljenje odradi uredno i promišljeno - bol u srcu je zanemariva u usporedbi s bolom u ramenu kad tegliš za sobom kufer od sto kila :D evo neki iskasapljeni karmini su već u nosivoj fazi, to se sve zagladi za čas ;)

      Izbriši