ponedjeljak, 12. siječnja 2015.

FOTD #13 - bloody oranges


Aaaaaaaaarghhh! Ufatila sam je se! Makeup Revolution Color Chaos paleta. Prekrasna preksrasnoća koju zadnjih mjeseci uglavnom otvaram i gledam... I gledam... I divim se... Uzdišem... Izdišem... Pa zatvaram. Nekakva blokada, nekakav sram, a ponajviše nedostatak vremena su mi priječili da se trackam s ovim ludilom od palete.

Ali svanuo je i taj dan. Uzela sam si uru vremena pauze (ne spavam danima - zbog toga su podočnjaci do brade, dovršavam jedan ogroman projekt, a nije slikovnica - od toga sam odustala - no to nije današnja tema) i riješila to.


Uglavnom, premišljala sam se danima na kojoj ću nijansi bazirati "look" i kao zelena mi je nekako potrošena, s plavom nemam sreće zadnjih pola godine (eno dva FOTD-a u smeću završila, ne ide me nikako), neutralno NEMA ŠANSE dosta više golotinje... I kao mogla bi ljubičastu... Ali ta narančasta neonka zove i zove i zove i vuče i eto ga na.


To vam je to. Nepočupane obrve (uzgajam ih, krasno rastu, fala lijepo) s malo sjenila, mrvicu diplinera, malo maskare... Pola sata blendanja nekih 6-7 sjenila iz palete... I ja sam sretna žena.


Fotke su solidno ispale, zadovoljna sam. Stavili su mi neku rešetku na moj foto-prozor, pa je svjetlo malo lošije, kontrast je ispao nekako čudno pojačan... A dotične rešetke možete vidjeti gore u odrazima u oku LOL - Svakako, nije loše. Znalo je bit puno gore.


Na usnama je Makeup Revolution mat tekući ruž u nijansi Vamp. Super tamno-neutralno-ljubičast, skoro pa siv. Genijalna mi je nijansa. Genijalna. Zapravo sam ovdje uz samu paletu išla isprobat još par Makeup Revolution proizvoda koje sam dobila od Pink Pande još prošle godine. Ljudi moji, to je fakat super šminka.

Na licu:
Catrice All Matt Plus tekući puder 030 Warm Beige
Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer korektor
Makeup Academy rumenilo u nijansi Bubble Gum
I <3 Makeup Godess of Love Triple Baked Highlighter*

Na očima i okolo:
Makeup Revolution Aqua Seal primer za sjenila* - recenzija
Makeup Revolution Color Chaos paleta sjenila* - recenzija + swatchevi
Classics dipliner
Classics Perfect Finish Volume Building maskara - recenzija
Misslyn Eyebrow & Lift powder* - kratki osvrt

Usne:
Makeup Revolution Salvation Velvet Lacqueur* - recenzija


I za kraj jedna produhovljena :D


I da, kao što vidite, počela sam označavati "PR proizvode", da ne bi bilo nismo znali. Ja možda nisam ozbiljna blogerica, ali sam apsolutno transparentna :)


* PR proizvod

Broj komentara: 11:

  1. Ruž je fenomenalan. :D Odlično ti stoji! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Look je skroz neobičan :-D A ruž je vrh!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uhuhuhu odlicno. Mnogo m ise svidja. Ja bi ovo nosila cesto, samo malo blazi ruz i moze da se provuce kad oces. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme, odlično! *.*
    Inspirira me na stvaranje nečeg sličnog. U zadnje vrijeme se šminkam previše neutralno i toliko mi je to dosadno više! A ruž je divan, nema boljeg od tamnih nijasni <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Odraz u oku je ispao bas dobra fora :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična i luda kombinacija! Ruž je prefenomenalan. Moja Chaosica čeka bolje dane jer sam od Nove ćorava (privremeno moram nositi naočale umjesto leća i NIŠ ne vidim) pa se šminkam ziheraški, neutralno, golo i jadno :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Izvanredan look! Izuzetno izražajan, jako dobro izbalansirane boje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Predobro ženo! To je sve što imam za reć :)

    OdgovoriIzbriši
  9. sve je super :D šarenilo na očima, baš osvježava, a nijansa ruža je predobra :D

    OdgovoriIzbriši