nedjelja, 28. prosinca 2014.

Makeup Revolution Aqua Seal + Pure Pigments - recenzija


Još jedan post u seriji "Vidi koju sam divnu šminkicu dobila od Pink Pande <3". Nakon što sam se ispuhala u prošlom postu, red je da se priberem i upristojim :)

Danas vam pričam o Makeup Revolution Aqua Seal tekućem primeru za kapke, multifunkcionalnom proizvodu, koji za pristojnu cijenu (cca 37 kn) pruža više od očekivanog, a bit će tu i par riječi o ova dva uslikana pigmenta istog proizvođača, Starless i Dynamic.


Makeup Revolution Aqua Seal je prozirna, rijetka tekućina, neprimjetnog mirisa. Pakiran je u slatku bočicu, s pomalo nespretnim sistemom doziranja. Naime, Aqua Seal je prerijedak i pretekuć da bi se njegov tok mogao lako regulirati. Kad je prvi put iscurio iz bočice, srce mi je zastalo jer sam imala dojam da se radi o superljepilu. Na svu sreću, jedina stvar koju Aqua Seal i superglue imaju zajedničko jest prozirnost. I tu sva sličnost prestaje.
(Ali to je onaj filing, kad se superglue razlije... I kad nastane panika... Onaj čudni acetonski osjećaj. Čista subjektivnost. Osobni dojam. Kužimo se? Ne? Nema veze. Ajmo dalje.)

Dakle, kako rekoh, tekućina. Prozirna. Rijetka. Tekuća. Tekstura na koži masna (kao suho ulje), nakon malo sušenja silikonska, ali ne gumena. Kad se u potpunosti osuši ne ostavlja nikakav vidljiv trag na koži. U ovom kratkom blogerskom stažu sam navikla na kremaste i pjenaste primere, tako da mi je ovo totalno iznenađenje ali i senzorna disonanca. Od primera očekujem da je gust, suh, baršunast, a ovo je tekuće i mokro.

Ali nemojte da vas to zavara. Ovo je odličan proizvod, barem se meni takav pokazao.

Postoje razni načini korištenja ovog proizvoda, ja sam isprobala sljedeće:

1. Sealer. Tako ga ja najviše volim koristiti i na taj način ga najčešće i upotrebljavam, i to u kombinaciji s Illamasqua cake eyelinerom. Kapnem kap Aqua Seala na eyeliner, i pravim gustu pastu; nešto kao gouache tehnika. E sad, koliko ta pasta treba biti gusta, to ćete odrediti metodom pokušaja i pogreške, zato friški eyeliner isprobajte na ruci. Ako procuri u borice - treba biti gušće, ako se mrvi, treba biti rjeđe.
Tu pastu dakle nanosim na kapak kao eyeliner i pazim da ne ostane na trepavicama (ako se to dogodi, kasnije kroz dan mrvice otpadaju s trepavica i to nije nikako dobro). I uglavnom, takav eyeliner traje na kapcima ČITAV DAN. Dakle cijeli, jebeni dan eyeliner stoji na očima i NE MRDA. Istina, desi se nekad da se nakon 4-5 sati na donjem kapku pojavi tamniji ton (ovisno o tome koliko su vam kapci masni) ali to se sredi vrlo lako s papirnatom maramicom ili prstom u nedostatku istih. Zanemarivo.
Upozoravam da će vam se sjenila i eyelineri u kamenu nakon Aqua Seala stvrdnuti, no testirano se samo trebaju zagrebati tvrdim predmetom i sve bu opet ok. Za početak bih preporučila da ovu metodu isprobate s manje dragim sjenilima, da ne bi ispalo da ste zbog mene uništile svoj omiljeni komad šminke. Just sayin'. Neću da budem odgovorna za čemer :)

2. Medij za miješanje pigmenata tj. dobivanje friških custom blend tuševa. I ovdje treba malo više prakse zbog određivanja optimalne gustoće, ali i ustaljenih problema u radu s pigmentima, kao npr. susprezanje kihanja, i općenito tendencije sitnog praha da leti svuda unaokolo (pogotovo u ranim jutarnjim satima kad jedva gledam). Odmah da napomenem da neki pigmenti (oni s crnom bazom i neki mineralni koji se nalaze u mojem posjedu) imaju tendenciju da gube shimmer kad se povežu s Aqua Seal-om i bivaju mnogo tamniji, što možda nekad nije problem - tako sam od nekih ELF mineralnih pigmenata dobila krasne mat tuševe u boji (vrlo zgodno).

Ovdje ću opet napomenuti da je za 1. i 2. način nužno pogoditi optimalnu gustoću smjese. Ako je prerijetka, dogodit će se curenje u borice i pregibe kože na kapcima i to neće izgledati nimalo seksi. Jednostavno će metodom kapilarnosti ući u sve nabore i to je katastrofa.
Ako je pak smjesa pregusta, nećete stići napraviti preciznu liniju i opet će sve pasti u vodu.
Nije sad to neka velika filozofija, samo kažem.

3. Primer za pigmente/sjenila.
Princip rada je kao i kod svaka druga baza/primer, nanešena na kapak. Kao takva, odlično prima pigmente i sjenila, te ih intenzivira u pogledu saturacije. Ovdje treba napomenuti da se na Aqua Sealu bolje ponašaju shimmer pigmenti, i to oni koji nemaju "bazu", dok se mat sjenila mogu fino blendati, jednom kad se dotični primer osuši.

U ovom slučaju preporučam nanošenje sjenila prstom i nadograđivanje, da biste dobili puni intenzitet. Kist se meni osobno pokazao problematičnim jer sjenila i pigmenti (pogotovo oni s tamnijim bazama i/ili neposlušnim česticama) ostaju neravnomjerno i jako ih je teško izblendati. Oću reć da sve na kraju izgleda flekavo. Doduše, s mat sjenilima nema takvih problema, uglavnom se lijepo blendaju, ovisno o sjenilu.

Aqua Seal mi se pokazao prilično nedjelotvoran s ELF mineralnim pigmentima, dok je recimo u kombinaciji s nekim više i manje pigmentiranim sjenilima i nižeopisanim Makeup Revolution Dynamic pigmentom fantastičan. Uz to, ovaj primer sjajno lijepi sitni glitter i shimmer na sebe, odnosno na kapak, te ih odlično ih foila tj. dobivate metalik efekt.

Što se trajnosti tiče, uz sam bok je s Urban Decay Primer Potionom o kojem trkeljah u Usporednoj usporedbi, s time da UDPP puno bolje odrađuje posao olakšavanja blendanja sjenila općenito - raditi s mat sjenilima na njemu je san snova, dok Aqua Seal drži benchmark zbog svoje sposobnosti da bolje intenzivira shimmerasta i glitterasta sjenila/pigmente (ali i one mat) i činjenici da je šminka koja je "upijena" u njega (skoro pa) NEUNIŠTIVA.


I evo ih, prekrasnoće dvije. Makeup Revolution pigmenti.
Dynamic je krasna, bogata metalik bakrena. Kad sam ga swočnula na ruci po otvaranju mislila sam si, hnjeh. A onda sam se našminkala i ono, vau. Brončane/zlaćane/bakrene su dugo vremena bile i jesu van moje "sigurne zone" (nema veze što sam danas na božićnom domjenku imala crni ruž). Ali ova mi je baš sjela. Starless je crna. Ponor crna. Čista, mat crna. Čađa! Ono što mi treba da uz Aqua Seal napravim najdugotrajniji tekući eyeliner ikad.

Ova dva pigmenta i 2. i 3. način korištenja ste mogli vidjeti u zadnjem FOTD-u, 

Ovo je do sada najpraktičnije pakiranje praškastih sjenila/pigmenata koje sam imala priliku posjedovati. Kako nisam imala namjeru puno pisati o njima, nisam ih poslikala "kako bog zapovijeda". Zapravo se u zadnje vrijeme dosta gubim suđe uokolo i totalno sam si nedostupna. Šta je tu je. Ali zato sam vam uslikala kako se dotični pigmenti i još neka sjenila, ponašaju na Aqua Sealu i bez njega.


Daklem. Kao što vidite, nema neke velike razlike u samoj pigmentaciji prije i poslije s crnim i bakrenim pigmentom. Primer im produljuje trajnost, i to je super. No vidite ovo ljubičasto sjenilo? To je jedno od najlošije pigmentiranih mat sjenila koje posjedujem. Radi se o Illamasqua Inception sjenilu iz Fundamental palete koju popljuvah u zadnjoj Shitlisti. Jel vidite vi tu razliku? Tri puta sam nadograđivala sjenilo, na svakoj strani. Naprosto sam oduševljena koliko je Aqua Seal pojačao intenzitet i teksturu. A onda sam izvukla iz ladice još nekoliko užasnih grozota koje me ljute i napravila sljedeći test.


Iskreno, više se ne sjećam o kojim se sjenilima radi, znam samo da su pri kraju neonci od Flormara i iz Makeup Revolution Color Chaos palete, koji su uz Aqua Seal zablistali. Ostala sjenila manje više, no to je njihov problem.

Sve u svemu, mislim da je ovaj primer lijepi odmor od klasičnih kremastih primera. Vrlo je koristan, multifunkcionalan i radi. IT WORKS MATE! Nije svemoguć, no jako je blizu toga :D

Osobno bih preferirala maaaaalo gušću teksturu, čisto da se doziranje može lakše kontrolirati. I to je to. Drugih zamjerki nemam. Štoviše. Toplo preporučujem svim ljubiteljima pigmenata, onima koje muči loša pigmentacija nekih sjenila iz kolekcije i nama, ljudima masnih kapaka.

Što se sastava i ostalih fotki tiče, zakazala sam, totalno. Stan nam je u rusvaju, posla preko glave, a bješe još i Božić. Neke su fotke nestale nedavnom reorganizacijom foldera, a neke sam jednostavno zaboravila snimiti. Da situacija bude zanimljivija, nemam pojma gdje mi je punjač za fotić. Valjda će izroniti negdje. Nekad.

Ja još uvijek lutam i isprobavam primere za kapke iako imam svoje favorite, pa sam tako nekidan kupila i Essence I <3 Stage (tek sad, sramota) i nije loš.

A sad stiskam gumb OBJAVI jer ne želim čekati bolje dane za par ekstra fotki i pitam vas jeste li već isprobali ovaj primer?





Broj komentara: 10:

  1. Jel to znaci da ce Fyrinnae pigmenti doci na svoj red? :D
    Nisam probala ovo ukazanje u bocici ali ga zelim vec dugo, ustvari od kada ga je Blanka prvi put spomenula :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bojim se da se neće dobro ponašati i da će se dogoditi ista stvar ko s ELF mineralnim sjenilima - upit će se u aqua seal i izgubit će svoju vibrantnost. Ali treba pokušati. Ne pitaj zašto već nisam, jer bih ja, oh, kako bih se neonski sredila da mi bar dan traje 30tak sati, sve bi stigla!

      Izbriši
  2. Stvarno daje odličnu pigmentiranost, ali bojim se da sam ja prešeprtljava za takvo nešto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma šta šeprtljava, nema izmotavanja :D za metodu s tapkanjem pigmenata ti ne treba čak ni kist LOL ;)

      Izbriši
  3. Još nisam isprobala,ali čini se super :D Prvom prilikom ga kupujem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ja sam naprosto fascinirana kako dobro foila metalik pigmente i kako dugo drži eyeliner na mjestu. Mislim da ni ti nećeš biti razočarana! :D

      Izbriši
  4. nisam isprobala al je vec neko vrijeme na shopping listi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja pojma nisam imala o ovome, čula sam za pigmente ali nisam znala da postoji sealer:D Ajde da i ja naučim napokon. Inače, imam baž neka šit sjenila koja su slabo pigmetnirana i samo ih povlačim po stanu mislim da bi mi trebalo ovako nešto da nešto napravim od njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su oči ispale dok sam swočala ovo ljubičasto sjenilo od Illamasque, baš ono, baš! :D Treba probat, moje skromno mišljenje je da se totalno isplati!

      Izbriši