četvrtak, 20. studenoga 2014.

New in #7 - instagramski

Odustala sam od "klasičnih" fino uslikanih new in postova. Iz prostog razloga što mi oduzimaju previše živaca a onda i vremena. Pa se izgubim. Što sam kupila. Gdje sam to stavila. Je li bilo u prošlom new in-u? Pa grupiranje po "kategorijama". Pa uvijek nešto zaboravim. Pa ću to ovaj put riješit ovako. Kretenski. Brzinski. Jer to se mora odradit. New in je institucija.


Blusherful mi je odradila Flormar shopping u Zagrebu (jer mi tu na jugu nemamo toga), onodar kad je bilo sniženje. Uz 5 sjenila, jedno rumenilo, jednu olovku za usne i 3 ruža, jedan lak, našao se tu i jedan Essie (ne vidi se na slici), jedan W'n'w ruž i naravno, neizostavna Schaebens maskica.
Flormar ima genijalna sjenila, no ovi neonci su me mrvicu razočarali. Ali samo mrvicu. Vidjet ćete sve u recenziji.
Ruževe ste mogli vidjeti OVDJE. Krasni su i volim ih, a rumenilo sam spominjala i swatchala u zadnjih Favoritima :)


Ubzro nakon toga, Kameja tj. Misslyn Hrvatska me je iznenadila s ovim divotama. Riječ je tu o Grunge Princess kolekciji, o kojoj ste mogli čitati OVDJE, te o kolekciji Eyes Unlimited opisanoj TU.


Kad odemo po pelene u dm, to ne može proći bez neke sitnice. Ovdje sam se iznimno suzdržavala i bila sam jako, jako dobra. Kupila sam samo Eveline terapiju za nokte, no ovaj put nisam uzela onaj klasični "8 u 1" već nekakav za krhke i listajuće nokte, kakvi mi i jesu. Međutim, ovaj podlak je totalni promašaj i to odgovorno tvrdim. Užasan je. Nokti su gori nego što su bili, listaju se i pucaju.


Moja prva narudžbica s Feelunique stranice. Lipcote sealer za usne kojeg, moram priznati, ne koristim baš ekstenzivno, te putni Urban Decay Eyeshadow Primer Potion o kojemu pisah i kojega u nebesa dizah - OVĐEN.


Kako mi se ured nalazi na Pilama, tu i tamo svratim u područni dm. A to zna biti često. Pa uz baby maramice i pelene, tu se i tamo ogriješim za poneku novinu. Biobaza gel je za mog muškarca, i jako mu se, jako sviđa. Essence prozirna olovka za usne je još neisprobana, a ovaj Schwarzkopf BB balazm za lijepu kosu je jako fora i njega sam također spomenula u prošlim Favoritima.


A onda me Eucerin obradovao s krasnim poklonom. Dermopurifyer krema i gel za umivanje. Oduševljeno sam se bacila na isprobavanje, pa sam i recenzirala - OVDJE. Krema je all-time-favourite.


Tko može odoliti ovakvim popustima?! Naravno da sam se počastila. Ebelin bočica sa spuživom i acetonom; volim ove posudice, pogotovo u mom malom uredu, gdje bi blazinice natopljene acetonom smrdile u nedogled. Ovo je vrlo praktično rješenje. Osim što je spužva premekana i samog acetona ima previše, skidanje je vrlo učinkovito i brzinski. Neloše.
Manhattan maskara (ova zlatna) je koma. U zadnje vrijeme muku mučim s maskarama; cilj mi je pronaći savršenu ispod 40 kn. Ova je bila na popustu, ali je razočarala. Trepavicama doslovno ne radi ništa. Skoro pa ništa. Malčice ih oboja, međutim volumen, produljivanje, naglasak - nope. Uz to je i rijetka, a gumena četkica greme.
Max Factor 2000 Calorie maskaru sam koristila u srednjoj i bila mi je super. I još uvijek je solidna, ali je malo "pricey" za efekat koji dostavlja.
Afrodita Young & Pure tonik je kupljen po interciji. Zato jer nemam tonik koji mi paše. Ovaj je ok, ali me malčice umasti, pa ga koristim isključivo navečer.


She lakovi za nokte, crni i bijeli - bili su na popustu. Moram priznat da je crni skroz solidan uz neki bazni lak i da se prilično brzo suši, dok je bjeli užasan; ne pokriva i kelji se satima.


Kupila sam si svoj prvi Essence ruž. Nudač. Nije loš, osim što je loš. Za te pare si kupim skoro dva Golden Rose ruža. Nekako je vodenast i sheer, pomalo mi čak i isušuje usne, te se nakuplja u boricama.
Essence I <3 Extreme maskara (vječna potraga za maskarom traje i dalje) je na prvu ruku solidna. Ogromna četkica, višak maskare koji se mora obrisati, ali lijepo izgleda na očima. Međutim... Ova maskara se topi na kapcima i skuplja ispod očiju, u mojim krasnim, bogatim podočnjacima. Nimalo laskavo. Uz to sam primjetila i da se mrvi tokom dana, te da mrvice uzrokuju garave fleke na mojem licu, koje izgledaju kao da sam ložila parni stroj. Ne hvala. Roza varijanta je puno bolja, i četkicom i formulacijom.
Olay dnevna krema + serum je treća bočica koju sam kupila mojoj majci. Zaključujem da ona jako voli ovu kremu. Ne zna mi reći što joj se točno sviđa, ali joj ne smrdi i pruža joj dovoljnu hidrataciju tijekom dana. Pa eto.
Balea ulje za tuširanje je otkriće. Mjerkam ga već godinama, da ne kažem desetljećima. Nakon što sam potrošila L'Occitane putno pakiranje bademovog ulja za tuširanje, nije mi se davalo dvije dnevnice za full size, pa sam odlučila dati šansu Balei. I oduševila me, nadasve. Iako se relativno brzo troši i ne miriše najljepše na svijetu, ja jako volim ovo ulje i nastavit ću ga kupovati. Razmišljam da ga čak malo omirišem nekim eteričnim uljcem. Moram samo smislit kojim.


A onda mi je stigla najprekrasnija paleta ikada. I dva voljena mat tekuća ruža. Kao i korisni Aqua Seal i dva divna pigmenta, koje ovih dana koristim i isprobavam. Sve to zahvaljujući Pink Panda webshopu. Dojmove o Makeup Revolution Colour Chaos paleti možete razgledati OVDJE, a o mat ruževima sam pisala TU.


Pare koje sam imala "rezervirane" za šminku, odlučila sam taj mjesec spiskati na ogrlicu. I to najljepšu ogrlicu ikad. Taj dan je mammii jewelry puknula 20% na nju, i shvatila sam da nema zajebancije. Imam već jednu narukvicu s tim mekanim, predimenzioniranim šiljcima, a ova je ogrlica kompletirala cjelinu.

Iza brenda mammii se inače krije produkt dizajnerica Maja, moja draga kolegica s faksa. Divna jedna žena, koja zrači pozitivnom energijom i nježnošću. I ne bi Maja bila Maja da mi ne pošalje narukvicu pride. <3


No nedostatak sredstava me nije spriječio da kupim par gluposti. Jedna od tih gluposti je ovaj Wet'n'wild ruž, koji me je utješio nakon što sam iskašljala 650 kuna kod javnog bilježnika. Ne spominjem vam nijanse ni brojeve ničega, jer sam svu šminku preselila u office. Ionako ćemo pričati o njima u FOTD-ovima i recenzijama :) Ruž zadnjih dana uglavnom nosi moja majka jer joj odlično stoji. Neka. Ne zamjeram joj. Imam ja dovoljno svojih :P
Wella Repair šampon je ponovljena kupnja, odličan šampon za zblajkanu kosu, a ovaj random Aussie leave-in regenerator je kupljen jer sam potrošila svoj Gliss, a ja jako volim leave-in regeneratore. Nije loš.


Malo hidrogena, malo micelarne (ponovljena kupovina Garnier micelarne, stvarno odlična stvar za malo para), a Ehoton je otkriće godine!!! Namjeravam mu posvetiti jedan post, ali i isprobati ostale nijanse. Koristeći ga se malo osjećam k'o stara baba, ali mi je super fora to što em boja, em učvršćuje. Kosa dobija na volumenu, a usput se riješavam žutih tonova. Kosa je lepršava i lagana, a frizura stoji na mjestu. Imajte doduše na umu da imam jako kratku kosu (dječačka frizua, jelte), pa se nemojte zalijetati, već dobro promislite što bi ovo moglo napraviti vašim uvojcima ;)
Posjetila sam i Dubrovačku franjevačku ljekarnu Male braće i počastila se s kremom za ruke i masti za usne. Krema za ruke je od prvog dana postala hit No.1, jer je ultra bogata, a nije premasna, a bome nije ni glicerinska. Vrlo sam zadovoljna i balzamom za usne, iako mu je okus malo bljak, no vrhunski skida mat ruževe i usne čini mekanima.
Essence eyeliner flomaster je za mamu, jer je lijena miješati pigment i Makeup Revolution Aqua Seal.


A onda je svanula jedna subota, kad me muž počastio izletom u Trebinje. Živimo u Dubrovniku, svega pola sata od tog krasnog gradića, a nikad nas put ne nanosi tamo. Uz šetnju, kavu i ručak, malo sam poharala buvljak, a posjetila sam i CM gdje sam našla staklenu rašpu za nokte za svega 20tak kn. Ostalo je kao što vidite, predvidljivo. Još jedna rašpa za nokte s djevočetom umjesto drške, koja je super treš (ja jako volim treš), zatim 3 para umjetnih trepavica po 5 kn, 3 laka za nokte, 6 ruževa (ojoj), od toga 4 Golden Rose, a 2 Classics, te maskara i dipliner, također Classics. Moram priznati da sam oduševljena maskarom, i da vrijedi mnogostruko više. Kupila sam još i široki kist za bojanje kose (da to ide brže), kao i papirnate maramice (LOL), a sina smo počastili sa Spužvabob parfemčićem. U zadnje vrijeme je luuud za mirisima, i stalno ide u kupaonu, diže rukice prema parfemima i viče "Mijišiiii!!!".


A onda su me zasuli s poklonima.

Prvo Misslyn s ovom prelijepom kolekcijom - Show must go on. Prekrasne nijanse svega, u savršenom balansu.
Ruževi su divni, divni, divni. Sjenila su vrlo dobra s dobrom bazom (3 mat/3 shimmer). Crni i zlatni eyeliner su k'o naručeni. Rumenilo je breskvasto i vrlo suptilno i jako mi je lijepo sjelo na moj ten. A nokti su pod režimom, jer želim iskoristit ove naljepnice. Bit će taman za Božić!


Variola me je u ime Pink Panda webshopa opet obasula prekrasnoćama. I <3 Makeup Super Wow sticks su inače najbolji ruževi ikad. Zaozbač. a da ne pričam o nijansama, koje su električne. Pogotovo najnarančastija Atomic. Već sam sve poslikala, samo nikako da sredim fotke. Opsjednuta sam s njima. 
Zatim MUR paleta Essential Mattes. Dugo je već mjerkam, a nikako da kupim. I tako me Variola opet preduhitrila i poslala mi ju. Iako su neka sjenila kredasta i slabije pigmentacije, većina ih je vrlo iskoristiva, i onak'... SVA SU MAT!!! Postala je moja go-to paleta (kako se to kaže već) i jedina koju držim kod kuće (sva ostala šminka je, kako već rekoh, u ofisu).
Dobila sam još i ovaj prekrasni highlighter, s kojim se još moram sprijateljit; ne zato jer je loš, već zato jer ja ne znam kako se to koristi :D Podsjeća me pomalo na MUA highlighter, samo što je ovaj nekako mekši, pigmentiraniji, postojaniji i nijansom topliji, za razliku od MUA verzije, koji je dosta hladan i baca na ljubičasto.


Eucerin me je također, nenajavljeno obradovao s dva proizvoda koji su mi došli kao naručeni. Hyaluron Volume fileri su strašno fini na mojoj masnoj koži, dok je losion za tijelo vrlo kremast, gust, a super-brzo upijajući. Oduševljena, zahvaljujem!


I onda kad gledam sve te divne poklone, odem u dm i ne znam što da si kupim. Pa uzmem kupku i lak za jačanje noktiju da ne odem praznih ruku.

Na kraju krajeva, uvijek se nešto nađe. Osim uobičajenih, potrebitih rekvizita poput blazinica i vatiranih štapića, neizostavne micelarne koju trošim na hektolitre (ova je za u ofis, zlu ne trebalo), naišla sam na Manhattan korektor koji mi se učinio zgodno suhim, a sadrži i puder. Međutim izgleda da sam uzela krivu nijansu (krivo sam pročitala na testeru). Ovaj mi je zeru presvijetao, ali će biti dostatan za isprobavanje. Planiram napraviti još jednu "usporednu usporedbu" korektora. Bit ću vrlo stroga, jer do sada nisam naišla na dobar korektor koji bi meni bio od koristi. Očito imam neke nedostižne ideale i zahtjeve od korektora. Enivej.

To vam je to. Opet se skupilo svega i svačega.

Nadam se da mi nećete zamjeriti "instagramsku" prezentaciju. 

Što ste vi kupovali/dobivali u zadnje vrijeme? Imate li nekakav dobar (suh) korektor za preporučiti a da se može naći u omanjem, lokalnom dm-u (ili Kozmu)? 

3 komentara:

  1. Moram priznati da su meni baš fora ove instagramske fotke, mogla bih i ja tako s novitetima, a pogotovo s potrošenim proizvodima! Divnih tu stvari ima, izdvojit ću tamne Misslyn ruževe jer sam ih i sama htjela kupiti pa nekako nikako da dođe do toga :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Essence transparentnu olovku za usne sam i ja piknula, ali takodjer neisprobana.
    Izgleda da eveline lak valja samo taj 8u1 jer nisam nigdje citala nista dobro o drugima iz linije za njegu da valja, a kako poslovica kaze ne mjenjaj s to ne valja, ja nisam eksperimentirala sa drugima osim tog 8u1 :D
    Meni je afroditin tonik bio odlican, zao mi je sto nisam ponovila kupnju jer mi je pasao (znatizelja je ubila macku XD)

    Steta sto ti je bijeli S.he tako los, meni je stvarno bio godinama najdrazi bijeli lak :/
    Ogrlica je (ponovit cu se) savrsena!

    Totalno si mi ubacila bubicu u uho sa ehotonom, nije mi nikada palo na pamet da ga probam, uvijek ta zutila rijesavam sa silver samponom ili sa ljubicastom semi permanentnom bojom, veselim se postu!
    Od tih franjevaca sve zvuci tako dobro, samo cu pretpostaviti da ih ima kupiti samo u Dubrovniku zar ne? :D

    Lijep ulov iz CM, a misslyn i variola su te bas lijepo razmazili.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će mi Essence olovka biti od koristi s Misslyn ruževima koji su brutalno kremasti, pa fino procure, uz Lipcote, koji isto tako nikako da isprobam.
      A ehoton, vidi... 20tak kuna nije puno, al kontaj da on osim "toniranja" također i učvršćuje (i to poprilično), što je meni super, ne znam koliko će tebi na dugu kosu bit super... Filing je ko rastopljena pjena za kosu, ali bez ljepljivosti, ako me kužiš... A efekt je fantastičan :D one bakice sa pastelnom zelenom/ljubičastom/plavom kosom... to je to <3 baš fino ubija žutilo, i nije baš jednokratno... Recimo, dva, tri dana ga koristim na opranoj kosi... Ali četvrti dan ga ne moram stavljat, jer je kosa "povukla" malo boje... Baš sam zadovoljna, prodala sam ga i majci, i potrošile smo jednu bočicu, kupujemo novu!
      I Variola i Misslyn su nevjerovatno divni, al ne smijemo zaboraviti ni Eucerin, koji me je opskrbio s kremicama do proljeća! :D

      Izbriši