ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Objava dobitnice darivanja - magareća kozmetika

Zadnjih tjedan dana mi je bilo prilično burno i kaotično, no nadasve produktivno. Neki su se poslovi privukli kraju, krenula sam u postupak promjene boje kose (iz crne u modru, o tom po tom) i preživjela sam operaciju žuči te sam se napokon riješila mojih "rolling stonesa". 
No, nema mirovanja za mene rekonvalescenta, odmah na posao!

Prvo blogodarivanje privedeno je kraju. Za prijavu ste imali fore do 31.5., a prijavilo vas se ukupno 11. 
Random.org je rekao svoje, i paketić s magarećom kozmetikom iz obiteljske radionice OPG Ciganović odlazi upravo broju 11 - Maji Valentić.

Dotična sretnica ima 72 sata da se javi s podacima za slanje, u suprotnome ću raditi novo izvlačenje :)


Dakle, Majo, čestitam ti! Na kućnu adresu ti stiže paketić sa sljedećim sadržajem:
Sapun od magarećeg mlijeka s biljem, magareći melem, tester tonika s magarećim mlijekom i Čoko balzam.


Nadam se da će ti proizvodi odgovarati i da ćeš se što prije javiti! 

Zahvaljujem OPG-u Ciganović za ove divne proizvode, kao i ostalim sudionicama :) <3

A ja se odoh malo odmarati i zacjelivati, u iščekivanju nekoliko paketića kao rezultata mojih online-shopping eskapada.

Živjeli!



0 komentari:

Objavi komentar