nedjelja, 2. ožujka 2014.

Razni prazni (tzv. "empties") #1

















Vesele me prazne bočice i tubice, jer to znači da je vrijeme za nabavu. Koja će doduše pričekati do 1.4. Možda izdržim do tad. Ovi razni prazni su malo siromašni jer sam pobacala hrpetinu toga prije nego što sam odlučila pisati blog. Nda. Obzirom da sam u međuvremenu nakupovala blaga božijega, nekako se ne bojim za budućnost ovakvih postova :)




Vichy NutriExtra krema za tijelo - tester

Davno sam dobila ovaj tester, i mazala sam ruke s njime. Trajao je zaboravljen u ladici. Nema toga više u ponudi. Očito nije bilo popularno, a jasno mi je i zašto. Najobičnije mlijeko za tijelo, vodenaste teksture, iako malo masnije od nekog prosječnog-hidratantnog. Moj dojam je BLJE.


Baylis&Harding Royal Bouquet krema za ruke, Lemon blossom & White rose

Simpatična kremica za ruke, u očajno nekvalitetnoj ambalaži. Made in China. Nemam ništa protiv kineskih tvorevina, ali ovo je katastrofa. Srebrotisak se izlizao u roku keks, a srebrna kapica također, pa je na mjestima flekavo crna. Krema kao takva fino šnjofa, ali je suviše glicerinska i podsjeća me na one politarske jeftine kreme, tipa Genera i slično. Hidratantna je, brzo se upija, ali nije baš jako njegujuća.


Baylis&Harding Royal Bouquet Body wash, Rose & Honeysuckle

Ovo je isto bezveze. Nit smrdi nit miriši. Gel za tuširanje u opet očajnoj ambalaži. Grafike su mi super, lijepo je to osmišljeno, ali je sama bočica očajna. Ostao mi je još i treći dio iz seta, krema za tuširanje Lilac & lavender, eno ga čuči na polici. Ovaj sam set dobila na poklon, inače ga nikad ne bih kupila - zbog cijene (ako se ne varam, u zenitu božićne sezone je koštao cca 90 kn). Jedino što valja iz seta je mali vodonepropusni roza neseser u kojem nosim lupocet, rojazol, betrion, operil i škarice za nokte kad idemo na put s malim. 


Alverde EDT Oriental touch

Kupila neđe oko medenog mjeseca, potrošila nekidan. Moram priznati da mi se sviđa. Neću filozofirat o parfemima tu na blogu (još), jer mi nos nije pouzdan. A i sami mirisi su toliko individualna stvar, da nema smisla raspravljati o tome. Mogu samo reći da sam ugodno iznenađena trajnosti i aromom. Eto. 


Vichy Purete Thermale pjena za čišćenje

Jako lijepa ambalaža i fora proizvod. Ali ipak malo isušuje i zateže. U rangu je Rosalovog gela za umivanje kojeg trenutačno koristim i koji košta cca 30kn, tako da razlika od 90kn i 50ml nije opravdana. Jedino što ga ne treba zapjeniti, jer izlazi jel, zapjenjen. 


Bourjois micelarna otopina

Dobra, ali ni do koljena LRP micelarnoj, koja drži benchmark. Bolja od L'Orealove, lošija od Corine de Pharme koju trenutačno koristim. Ne bum kupila opet, ne.


Essence All About Matt fiksirajući puder

Ovo je divota. Nisam pojma imala da toga ima za kupit. Jes, živila sam u mračnom svijetu. Proizvod i učinak je za 5, ali doziranje je nemoguće. Ili ga ispadne previše ili premalo. Ili ga moram strusiti s kista ili nema ništa na kistu. Pola pudera je završilo u lavabou, jer je nemoguće stresti višak s kabukija nazad unutra. Sad sam uzela kompaktnu varijantu koja je puno bolja što se doziranja tiče, ali se raspala drugi dan nakon kupovine (i totalno sam popizdila), tako da strpljivo čekam da mi stigne ELF matirajući kompaktni puder. Tako da, neznam, proizvod je odličan, ali pakiranje i forma su upitni.


Alverde ruž u olovci

Ono što me je ubilo je nemogućnost šiljenja tj. nemogu vjerovat da kad se vrh olovke potroši da ostatak moram izvlačiti mogućim i nemogućim metodama! Da li je to zajeb konkretno ove olovke (mislim da nije, jer sam isprobavala odvrnuti tester i NIJE IŠLO), da li sam idiot (vjerovatno)... jer ako je tako onda sam jako ljuta i tužna i razočarana i plakat ću, jer ovo je najbolji ruž koji sam ikad imala.


Hipp Zartcreme & Bubchen Baby krema

Imam nekoliko mini pakiranja ovakvih stvari po kući, da se nađe kad se sjetim namazat ruke. Inače obožavam mini pakiranja svega. Tako su mi... kjut. Preslatka su. Ništa specijalno, al eto, ove su se vremenom ispraznile, a još negdje su i poluprazne dvije male plave Nivee.


Etoga. 





2 komentara: