ponedjeljak, 3. ožujka 2014.

Favourites #1

Dijelim sa svijetom par stvarčica koje su mi se svidjele u zadnje vrijeme. Ako nekog eto baš jako zanima. 




























Afrodita Oil control serum

Super investicija od malo novaca. Detaljan opis i recenzija je ovdje. Upravo sam istisnula zadnju kap i idem u nabavu nove, još danas.


Rosal okoloočna krema

Moja nova omiljena krema za prije spavanja. Više o njoj pisah ovdje.


Miyu prirodni dezodorans u kremi

Totalno otkriće. Miriši predivno, cimetasto i citrusno, vuče mi na bergamot, iako je moj nos odavno izgubio kredibillitet. Nije tipičan dezodoransko-kupaonski šnjof, već baš ugodan, opuštajući i nimalo umjetan. Tekstura je doduše malo čudna i grudasta i nije baš za svježe izbrijane pazuhe, ali učinkovitost je neupitna. Sporo se troši i jesam li spomenula da prekrasno miriše?

MakeUp Academy Prime & Conceal (oko 15 kn)

O ovome čudu sam pisala ovdje. Iskreno, nisam probala puno primera, jer se donedavno nisam intenzivno svakodnevno ni šminkala. Za 15tak kuna, ovo je pun pogodak i za moje potrebe sasvim dovoljno. Isprobala sam samo neke jeftinije varijante - ELF primer za kapke i Essence Colour Arts bazu, i moram reći da MUA pobjeđuje (a i nije neka konkurencija). Glatko i lako se nanosi, te za ovaj primer vrijedi pristup "manje je više", jer je prilično mastan (to mi je, jel, minus), ali sjenila se jako lijepo blendaju po njemu i stapaju s kožom. 


Essence set za obrve

Ova glupost je sasvim super. Svijetlija nijansa je totalno pogođena, popuni mi obrve koliko treba, a ne izgledam ko pokojni dida. Meni dovoljno. Šablone naravno ne koristim. Teško da postoji šablona koja bi obuhvatila moje obrve. One se ne daju šablonirati. Wild brows FTW.


ELF mineralno sjenilo - Caffinated

Ovo sam dobila uz zadnju narudžbu u sklopu one neke njihove akcije (random proizvodi iznenađenja u vrijednosti 15 funti), i moram priznati da sam oduševljena. Ovo je moje prvo mineralno sjenilo bilo koje vrste ikad, i očarana sam pigmentiranošću i lakoćom nanošenja. S kapljicom vode je genijalan eyeliner, a suho na primer je odlično sjenilo, nedefinirano sivo-hladno-smeđe boje. Apsolutni pogodak. Ubuduće ću možda ubost još koje sa sajta, ali mislim se bacit u indie brandove koje nemilice proučavam zadnjih dana kod Phyrre.


Flormat Supermatte ruž

Počela sam nositi i onu drugu nijansu (203) i fenomenalna mi je uz spomenuto sjenilo. Topla, mekana, senzualna bago karamel rumeno-smeđa. Jako postojan, kremast i divan. Ostavlja rozasti stain, ali to mi ne smeta, jer s usana odlazi dostojanstveno. Čak mi ni olovka ne treba jer uopće ne curi. Već sam dobila i upit "koji je to ruž, naruči i meni" :)






0 komentari:

Objavi komentar