ponedjeljak, 24. veljače 2014.

Flormar - prvi dojmovi

Nedavno sam i ja isprobala taj čuveni turski brend. Nisam se nešto istrošila obzirom da moram rezati moje makeup eskapade (barem dok ne potrošim barem desetinu ovoga što imam), ali pošto teško odolijevam pristupačnim cijenama i mogućnosti web shoppinga, odluka je pala na 3 nijanse mat sjenila (kojih eto, zbilja nemam puno) i 4 ruža (širim kolekciju na ciglaste nijanse).

Prvo i osnovno - boje ruževa na dućanu u potpunosti NE odgovaraju bojama u stvarnosti. Također, teško je procijeniti koji ruž ima shimmera a koji nema. Tako da preporučam da napravite istraživanje po netu prije naručivanja. Tako sam i ja istražila pa nisam našla swatcheve koji su mi napeti. Pa sam odlučila naručiti na blef. 


Ne znam zašto svi pljuju po ambalaži. Ambalaža je skroz korektna, iako sjenila nisu baš "luksuzna". Ruževi su totalno starinski, s tom zlatnom svugdje negdje, baš su osvježenje u moru jednostavnih minimalističkih rješenja, nekako su debeljuškasti i jako fora. Dopada mi se i ovaj facetirani vrh Selection linije. Skroz simpatično. Jedino me smeta dno tj. oznaka nijanse, koja se svodi na broj. Nema boje, već samo broj. I sad ja moram pamtit koja je nijansa koja kad ih vadim iz kutije. Nego, nastavimo mi dalje.


Ruževi su zapravo SAN SNOVA. Odlično se lako nanose, kremasti su a nisu masni. Nemaju izražen miris koji me smeta i ne isušuju usne.


Ova dva iz Selection linije (19,50 kn) su kremasti i jako fora, iako ih nisam puno nosila okolo. Ovaj narančasti shimmer (31) mi je u jednu ruku pregrozan, a u drugu lijep i svjež, mada malo presvijetao. Smeđi (45) je pak jako kakast i previše ima žute u sebi. Uopće nije ciglast, nego baš... kakast. Ako imate jednoipolgodišnjaka u kući, znate točno o kojoj se nijansi radi. Pokrivnost im je odlična.


Druga dva iz linije Supermatte (20,10 kn) su prilično mat. Nisu skroz, ali jako su blizu. I oni se lijepo nanose, i dugotrajni su na usnama, iako se znaju nakupiti po rubovima sluznice. Ostavljaju priličan stain, pogotovo ova berry nijansa (208), ali to je sve zanemarivo jer su ODLIČNI na usnama. Uz polumat finiš, odličnu pokrivnost i dugotrajnost, ne isušuju usne (barem ne meni), i jako sam, jako zadovoljna s njima. Nažalost u web shopu NEMA VIŠE NIJANSI kmeeee!!! Ovu berry nijansu nosim jako često otkad su došli i svi mi kažu da mi super stoji, hihihi, a ovu drugu (203) namjeravam iskoristiti kad iskombiniram neku garderobu (koja mi trenutačno u nikakvom stanju - sve mi ili ogromno ili premalo, a ne namjeravam ništa novo kupovati dok se ne nađem na nekoj kilaži. Trenutačno intenzivno mršavim zbog problema sa žučnim kamencima, pa se hranim jako, jako lagano, i to mi u potpunosti odgovara. Imat ću uskoro post o tim obrocima na mom kulinarskom blogu, pa... Stay tuned...)


ENIVEJZ.


Što se sjenila tiče, pigmentiranost je jako dobra, pogotovo u slučaju smeđeg (M07) sjenila. To je najsuper sjenilo koje posjedujem. Boja je divna, duboka i bogata, a ne baca na narančasto. Blenda se savršeno i uopće se ne trusi.

Crno (M11) je malo masno, neznam kako da to opišem, pigmentirano je, ali je čađavo. Ne trusi se, ali ne ostavlja ujednačen trag, i nije baš neka perfekcija za blendanje, ALI jako je dobar za izvlačenje linije, ako vam se ne da zajebavati s eyelinerom. 
Za ovo blijedo-rozo sjenilo sam se nadala da će ipak biti malo više "nude", ali nije, baš je kredasto-svijetlo-hladno-roza. Nije baš ni pigmentirano i malo se truska. Ali je barem 5 razreda iznad Essence sjenila (bar onog što sam do sada probala). Namjeravam pokupovati i ostatak mat sjenila, jer im je omjer cijene i kvalitete nevjerovatan (komad je 13,40 kn)





Sve u svemu, Flormar me naprosto oduševio, a skupa s njim i Diva kozmetika. Naručila sam putem njihove web stranice (www.diva-kozmetika.com) i moram priznati da sam oduševljena munjevitom brzinom isporuke i besplatnom poštarinom iznad 100 kn. Rijetko koji dućkas nudi džaba shipping na tako male iznose. Istina da bi mogli poraditi na usabilityju web shopa, ali WHO CARES! Šminke ima pregršt, i sigurno ću se vratiti po barem sto lakova za nokte i ostalih ljepota. 

0 komentari:

Objavi komentar